20120102

Seperkara yang Biasa .

            "Reen , aku baru lepas engok tarikh-tarikh penting CTU , dan esok tarikh penyerahan folio dan PRESENTATION :) "
            "Oh, tapi kita bukan present esok kan ? kita yang ke 9 kan ?"
            "Yup, InsyaAllah bukan kita . Eh , esok baju apa ?"
            "Ha'ah . Hehe . Berdebar itew . Baju biasa aja . Kau ?"
            "Bogel"
            "Sumpah Sya . Sumpah . Kalau takda esok kau belanja aku coolblog ."
            "Kau buat aku dahaga ."
            "Babi ada hidung apa ?"
            "Hidung tonggek . "
            "Kalau siput babi ?"
            "Tak tahu pula dia ada hidung . kau rasa ?"      
            "Aku rasa dia macam guna hati aku yang terbakar ."
            "Salah aku kah sayang ?"
            " Tak Sya . Tak . Mana mungkin . Kau kesayangan aku . Puihh . "
            "Jangan cium aku kalau belum gosok gigi dan besi gigi kau . Tak nak cerita ?"
            "Aku....

No comments:

Post a Comment